Über Uns

Die Guggemusig X-Large wurde 1995 durch 18 begeisterte Fasnächtler im Wisent in Wiesendangen gegründet. Sie hat sich stetig vergrössert und weiterentwickelt. Heute zählen wir 34 Mitglieder und haben ein aktuelles Repertoire. In unserem Verein steht Kamaradschaft, Spass und Kreativität an erster Stelle. Jeder der Freude an der Musik und Engagement besitzt, ist bei uns Herzlich Willkommen.

 

 

Leider sind Eus aktuell wie so vielne Verein d'Händ bunde. Mir händ Probe müese bis uf wiiteres iistellä.......Termine und Planige absäge.

Äs wird wohl wieder rächt ä stilli Ziit folge....aber mir sind zueversichtlich. Hälfed mir doch Alli mit, halted Eus a alli Reglä und Massnahme und hoffed das bald wieder Ziit mit meh Kultur und meh Mitenand chunnt.

 

Bis dete wünsched mir Eu Allne ganz ä gueti Ziit. Sind lieb zunenand und vor allem.....bliibed Gsund !!

 

Eui X-Large

 

 

 

Neumitglieder gesucht!